1. dubna 2017

001: A nedám si pokoj a nedám

001: A nedám si pokoj a nedám

Asi za to může jaro...
Slunce a teplo a ty rozkvetlé stromy všude v Praze. Prostě romantika uprostřed městský dlažby, trolejí a vrčení aut.

Proč jsem to nedokončila?
Chtěla jsem jen psát, to mě přece baví... Zkusím to zas? Co když to zas bude moc? Co když to budou jen kecy? Co když... no prostě klasický otázky, který už jste tady mohli číst tisíckrát.

CO ZAS BLBNU?

Svrbí mne neupsaný ruce! Myšlenky bloudící v hlavě a stále ta nepokořená výzva. Jsem ujetá, o tom žádná. Ale když víte, že na něco máte, že to prostě není nereálný, tak vás k tomu něco uvnitř vás, přímo ze srdce táhne a říká, že to PROSTĚ MUSÍTE DÁT.

Je prvního a mapy na seznamu jsou plný vtipnosti a venku je nádherně. Tak nádherně, že bych pověsila první letošní prádlo na zahradu kdyby nepředělávali výtah a já ho chtěla mít kromě slunce i plný prachu. Ale nechci a tak tu sedím a mám aprílový nápady...

Jak se znám, chytím se toho a prubnu to!
Po čtvrtý!
Kdo si vsadí na úspěch?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Místo pro Váš názor ;-)