25. července 2016

#180 Tučná jako prase

Ne že bych to kdy nějak extra řešila, ale tohle začíná být je tvrdá realita.
Víte jak my žensky rády přeháníme a každý gram okomentujeme deseti rozvitými větami, i když o nic nejde? Tak to není můj případ. Bohužel.


Včera jsem se jen tak pro kontrolu postavila na váhu, když už jsem přijala tu výzvu. Nebudeme si nic nalhávat, nějaké to kilo navíc jsem čekala, ale ta cifra mi trochu dost vyděsila vyrazila dech.

Nejvyšší možnou akceptovatelnou hodnotu jsem přešvihla o 3 kila!

No, jenom. Ideální maximální váha byla ještě o 2 kila nižší, ale to už bylo asi hodně sci-fi. Kdybych častěji koukala do zrcadla, bylo by mi to mnohem jasnější...

Přátelé, tohle už není legrace. Tady končí veškerý HUMOR.
Jsem tučná. Tak to je. A nelíbí se mi to. 12 kilo!
Uf. Tolik potřebuju shodit. Ale v tuhle chvíli vážně NEVÍM JAK. Vůbec nic se mi nechce. Ten moment, kdy jsem se postavila na váhu a viděla to na vlastní oči, byl pro mě naprosto zastavovací...

Šmarjááá, co je? Nejsem nějak debilně nastavená?
Většinou to lidi vyburcuje. Totálně nakopne, aby zvedli zadek a začali makat a dali ty okrasné prstence dolu. Nikoliv však já. Ztrácím jakoukoliv chuť cokoliv s tímto tématem řešit. Pro dnešek rozhodně. No, možná i pár následujících dní. Doufám ale že nikoliv týdnů.

Co moje výzva? zní plachá obava někde v dálce. Výzvu si teď strč někam!
Jsou to ale jen 3 body! Sama jsem říkala, že je to tak jednoduchý, že to nejde podělat. Noooo, tak jsem kecala.

Sbírám poslední zbytky svýho rozhodnutí. Nesmíš to vzdát! NESMÍŠ!
Jde jen o tři ultra jednoduchý úkoly... Trocha pohybu, dostatečný pitný režim a přísun ovoce a zeleniny. Snadný jako facka.


P.S.: Odhalení! Je to jasný, žeru moc tuků. Stačily 3 dny doplňovat kalorický tabulky a cpu se průměrně dvojnásobkem denní dávky tuků pro mou maličkost. No tak to je ale úplně jiná řeč, co...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Místo pro Váš názor ;-)