16. července 2016

‪#171 Radost v Radosti

Spěchám na úřad. No jo, chci z nich vymámit nějaký drobný. Je dusno a na obloze jsou dost podivný bouřkový mraky. Tyhle stavy před bouřkou, i kdyby to byla jen moje domněnka, jsou zvláštní. Vlastně dneska se cítím zvláštně, ale určitě to není tím, že jdu orodovat na úřad...



Spěchám kolem Radosti. A moje myšlenky mi sklouznou k létům, kdy jsme s Editkou byly pečený vařený v ROXY. Neuniklo nám snad žádný Free Mondays. Já to všechno nadšeně dokumentovala svým Olympusem. Jooo, bylo to bezva! Takových stylů a kapel, co jsme díky tomu slyšely. Ani bych to všechno už nevyjmenovala. A ta atmosféra... Cesta noční Prahou. Pokec v metru nebo oklikou přes Staromák. Paní svého času...

Ale v Radosti, tam jsem furt ještě nebyla. Taková klubová legenda! Trochu se hanbím. Radost a ROXY. Dva "všemi" známé kluby 90. let...

Když chcete něco zažít, máte pocit, že o něco přicházíte, pokud jste to ještě nezažili. Máte pocit, že jste jediní, kdo neví. A se*e vás to. Chcete vědět. Chcete být v obraze. Chcete mít vlastní zkušenost. A tak je někde ve vaší hlavě na seznamu "chci zažít" další řádek, který (jak doufáte) opravdu jednou škrtnete.

Jako mladý chcete ale mnohem víc než kdykoliv jindy. Vlastně KDY JINDY, když ne teď. OK. V době, kdy všichni projížděli kluby, já si o tom mohla nechat tak akorát zdát. Přesto se rok s rokem sešel a já si nakonec těsně po studentských létech užila svou ROXY jízdu. Pozdě, ale přeci! A chutnala super. Dost super! Těch pár roků mi vynahradilo všechno, po čem jsem před lety prahla. Nebojím se říct, že jsem si to možná užila mnohem víc.
Zato v Radosti jsem furt nebyla.

Jenže dnes mne to neštve. ROXY bylo tehdá jako splněný sen. Škrtla jsem položku, u které jsem si to dlouho přála. Dneska už mne to nechává chladnou. Těžko říct, zda je to proto, že je splněno, nebo prostě jen tak, že blbnu pro jiný věci...

Ale upřímně. Když by se naskytla příležitost podívat se tam, proč ne. I když to tam prý už není jako kdysi. No a! Tahle položka kdysi vznikla na mým seznamu a vidím, že není přeškrtnutá. není splněno. Přestože už nemusím, mohlo by být zajímavé splnit to...

Vlastně, spousta věcí na tomhle seznamu by byla dost zajímavá...
Mladá nebo starší, ta otázka je stejná - KDY?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Místo pro Váš názor ;-)