15. června 2016

‪#140 Svět v krabici

Dorazily krabice. Krabice, který jsem si původně před rokem dvěma třemi lety chtěla vlastnoručně vyrobit. V hlavě vypadaly božsky. Všechno tip top. Jen na tý poličce se to furt sesouvalo, vršilo pátý přes devátý a přes desátý vesele padalo, kam se dalo.

Řekla jsem si DOST, když jsem zahlídla tu sugestivní reklamu od paketo.cz. Jo, nebuď pako, když tady maj vhodný krabky za pár kaček. Doma máš tapety, když je budeš chtít mít nějak extra krásný a unikátní, tak si je polepíš (kecy, kecy, kecy).


Ty krabice jsem si objednávala 10 dní!


Nebýt té reklamy, fakt bych na to zase zapomněla a pak se znovu drtila představou, že bych to přece jen mohla udělat z lepenek, co jich mám doma tuny (už jsem to zkoušela a neodpadlo to), a děsně ušetřit a užít si výrobu. Jenže užívat si výrobu je věc jedna, a nepopírám, že velmi lákavá, ale druhá věc je to, že ten bordel už mi prostě leze na mozek.

A teď je mám doma. KRABICE.

Neodolala jsem a složila jich pár "na zkoušku"... Jooo, dost dobrý. Budu to polepovat? Ne! Takže, co s tim, když už jsou složený? Rozkládat je je ujetý a když se tu budou jen tak válet po pokoji, akorát se poničej. Takže je to jasný a já se neplánovaně pustila do jejich naplnění a umístění na místo trvalého pobytu.

Došlo i na hadr, oprašování, trhání, vyhazování, rovnání a tum tu du duuuuu, s lehkostí jsem se zbavila věcí, které už byly dávno pasé...

Teď jsou na poličce dvě krabičky s CDčky a jedna bílá s malýma kniha a vzorníkama barev a několika drobnostma, co padaj. A nějak tuším, že se obsah ještě trochu zreviduje. Když vidím, kolik toho letělo do koše a kolik zůstalo, nějak jsem to s počtem krabic přepískla. Ale furt lepší poloprázdný krabice, který se snadno udržujou a jednou za týden se opráší, než ta hrůza, která ještě zůstala ve 2/3 poliček.

To bude do víkendu pryč.
Dýl to nevydržím :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Místo pro Váš názor ;-)