1. ledna 2016

365/062 Jen malé zastavení

Udělala jsem si letos podruhé takový netradiční pohled na uplynulý rok a trochu se zděsila. Jednak jsem na spoustu věcí zatím nenašla odpověď, ale to, co jsem si s upřímností, které jsem v té chvíli byla nejvíce schopna, napsala, mne spíše rozesmutnilo, než potěšilo.

Možná to jen vidím moc černě. Možná je to ale jen prostý obraz pravdy, které vyšla najevo. Možná bych se tohle měla ptát častěji, pravidelně a vlastně je to o tom, co tady taky zmiňuju a furt jsou to jen slova...

Ještě mi chybí doladit pár podstatných odpovědí a je jisté, že to potrvá pár dní, než bude hotovo, ale nevadí. Dám si týden a pak budu soudit, nicméně teď jen pár postřehů...

- kdybych si nedala ten notýsek na "vděčnosti" nahoru do poličky, už jsem mohla mít celý měsíc a být o kapku šťastnější než jsem, takže je zase u počítače
- jediná možnost, jak mít vše, co chci (myslím poslední roky!), je naplánovat to - tedy nečekat, až se pro to uvolní místo, ale cíleně tomu přiřadit čas a nebát se, že se něco zhroutí, když budu něco dělat i jen a pouze pro sebe
- potřebuji najít nějakou výzvu, která mi zas dodá chuť a radost do života
- nakonec bych ale měla hlavně začít tím: neposrat se z peněz!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Místo pro Váš názor ;-)