27. října 2014

Třistapětašedesát 046

Na špatnou stranu. To se mi dlouho nestalo. Vlezla jsem do metra a automaticky zamířila na tu "správnou stranu" a nastoupila do právě otevřeného vozu. Opřela se o stěnu kabiny řidiče, rozložila Metro, který jsem neviděla ani nepamatuju, a začetla se... Po pár stanicích jsem se zaposlouchala, kde že to jsem. Jaké překvapení - jedu na druhou stranu! Od místa určení se vesele vzdaluji. Tak jsem vystoupila a nastoupila do správný soupravy. Hih. Ještě, že o nic nešlo...

Zrušila jsem ho. A bylo to úplně v pohodě. Nikdo se mne na nic neptal, nikdo nic nezkoušel, nikdo nic neřešil. Otázka 5 minut na židli, předložení občanky, dva podpisy a jeden papír s sebou domů. It´s all.
Nechápu, co mi na tom tak dlouho trvalo. Kolik jsem si mohla ušetřit peněz a... OK, tak jsem to udělala jinak. A dnes jsem konečně dotáhla i to, k čemu se chystám skutečně intenzivně už asi 5 měsíců. No, hlavní je, že je to vyřízený. Supr.

Víc píšu. A dělá mi to dobře. Mám dojem, že něco za mnou vzniká, něco, co přímo ovlivňuje. Něco, co s lidma pohne, ať už je to jakýmkoliv směrem. A čím víc píšu, tím snadněji vše jde. Tedy většinou. Ale proti tomu je zvláštní, jak jsem se zhoršila ve focení. Nebo možná jen se na to jinak dívám. Možná to tak vypadá, protože málo trénuju. Když jsem tenkrát před lety koupila svůj první foťák, ty fotky stály za houby. Ne pro motivy, ale celkově, pro ten dojem. Pak jsem našla svoji silnou stránku ve fotografii a bylo to. Šlo to snadno a mělo to hodnotu.
Chce to JEN víc trénovat. Víc není potřeba!

Půlku čokolády. Stejně jako včera. A předevčírem. Snědla jsem jí. A byla vynikající. Nová Studentská limitovaná - svařené víno a punč. Oboje dost dobrá chuť. A kašlu na to, že je to chemka: udělala mi radost. No a myslím, že i mým tukovým buňkám. Co bych pro ně neudělala...

Retro 17-09-2014 Já jen, že jsem asi před 14 dny ztratila playlist, který jsem si intenzivně pouštěla. Nějak mi vyhovovalo složení skladeb i interpretů a tak. Včera večer jsem ho na youtube zase našla. A udělalo mi to obrovskou radost. Dala jsem si na něj hned do prohlížeče hvězdičku, ať už ho NIKDY neztratím. A právě tahle písnička od Rihanny teď zní... Uuuuf, začíná mne z toho retro-psaní trochu mrazit ;-)

P.S.: Výzva ovoce a zelenina - splněno :-) a ještě půlka čokolády :-/

Žádné komentáře:

Okomentovat

Místo pro Váš názor ;-)