26. října 2014

Třistapětašedesát 045

Nechce se mi NIC dělat. To se tak někdy přihodí. Asi dojíždí včerejšek. Přestože nemám pocit, že bych šla hodně do hloubky, vím, že jsem si něco přinesla a to ve mne je. Nevím, jak dlouho to se mnou bude žít, nevím jestli to někdy odejde a nevím zda by mělo.
Teď to tak je a já se prostě přizpůsobím. Hlavně klídek, žádný stres a on ten mozek třeba naběhne. A když ne dnes, tak zítra už určitě...

Koukací. Jo, nakonec koukání na TV bylo to nejlepší, co jsem mohla udělat. Při Lovecké sezóně 2 jsem mamku namasírovala a naobědvali jsme se. Při A co když je to pravda? jsem nabarvila vlasy a složila prádlo. Kdybych už NIC neudělala, viděla jsem 2 filmy a byla 3x užitečná ;-)

Retro 16-09-2014 Spánek, spánek, spánek. Taky takový boj. Něco mezi únavou a snahou neusnout a makat, abych to všechno měla. A čím víc chci, tím míň spím a myslím si, že... kulový, mám prázdnej mozek a dělám tu akorát kraviny. Půjdu spát, ať se taky občas zregeneruju. Nějak na mne poslední dny padá únava. Trocha poslušnosti by mi neškodila.

P.S.: Výzva ovoce a zelenina - splněno 1/2 :-) jablka a banán a zeleniny minimálně...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Místo pro Váš názor ;-)