25. října 2014

Třistapětašedesát 044

Batery v pé*deli. Nabíječka donabíjela. Přestože jsem měla oboje baterky nabité, respektive myslela jsem si, že mám, nebylo tomu tak. První došly předpokládaně v polovině dne, ty druhé byly total chcíplé, přestože údajně měly být fresh. Alespoň podle zeleného signalizačního světýlka na nabíječce. Hmmm, takže rychlonabíječka asi už nenabíjí a tak je čas říct jí pápá. Sloužila skvěle, leč ne na věky. Díky za spolupráci, hih.

Sebeláskový seminář. Směs pocitů, dojmů, nálad, stavů mysli a hlavně tak nějak duše celkově. Tohle nebyl rozhodně klasický seminář, tak jak si možná představujete, když se tohle slovo vysloví. Od slzí v očích, přes dokonalé souznění a takový zvláštně zaplavující radostný klid uvnitř duše.
Nevím zda teď vím víc, ale vím, že to bylo fajn. Bylo MI FAJN.
Děkuji, děkuji, děkuji z celého srdce...

Chtěla jsem o tom psát. Ale nějak nemám slov. A tak jen brouzdám po netu, čtu si citáty a nakreslila jsem mandalky. Jsem taková nějaká vypnutá, přesně jak říká Lucka: "mozek na kaši". Vlastně je to dost bezva stav.
Půjdu spát ještě dnes a užít si posouvání času...

Retro 15-09-2014 Pracovat na svým snu. Pracovat i na té druhé půlce. Přiznám se, ještě jsem to nezačala, ale šlechtí mne, že jsem začala, a hlavně stále pokračuji, ve věcech jiných a musím říct, že mi to přináší spoustu skvělých postřehů, které bych jinak dál přehlížela. Spousta těch nápadů, těch drobných věcí každodenních nebo měsíčních, začíná mít vliv, a dává další a další materiál pro můj život. Logicky, ale přesto dost nečekaně. Bez těch bych možná ani neuvažovala o tom dalším. Děkuju si, že to zkouším - dávám si výzvy a snažím se je pokořit...

P.S.: Výzva ovoce a zelenina - splněno 1/2 :-) jablek nadmíru a zeleniny minimálně... asi se to hodilo ke dnešku ;-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Místo pro Váš názor ;-)