23. října 2014

Třistapětašedesát 042

Ráno na pěst. Někdy mám pocit, že děti byly stvořeny primárně k tomu, aby nás-rodiče naštvaly a kazily nám den. Možná to tak opravdu je, ale všichni o tom mlží, aby lidský rod nevymřel. Kdo by si totiž chtěl dobrovolně zplodit něco, co ho bude ničit. A ještě hned z kraje krásného nového dne.
OK, asi erupce na slunci. Blbý je, že poslední dny nějak moc často, a to mne přestává vážně bavit. Cítím se vyčerpaná. Přitom se zdá, že spousta věcí mi jde pěkně od ruky a hýbou se. No, tak asi to nejde vždy a všude. To je život.

Psala jsem databázi. Poslala jsem první mailing naší ženské databázi. Ája mi dala big úkol a já se s ním poprala skutečně statečně. To já umím. Nakonec, jsou to vlastně věci, pro který tady jsem, že jo. Texty. Písmenka. Psaní.
A tak po jedenácté hodině dopolední odešel mailing, který jsem komplet připravila já a dokonce jsem se tam i podepsala. Rebelka, chich. Mazec!

Píšu jak zběsilá. Chytla jsem slinu. Jsem nadšena! No ještě aby ne, co. Ostatně, měla jsem psát už od září... ale víme jak to (ne)bylo. Když jsem nešílela kvůli jedné věci, šílela jsem kvůli jiné, a pokud jsem zrovna šílet nemusela ani kvůli třetí, byla jsem happy, že si mohu chvíli prokrastinovat na netu. Což jsem taky hojně dělala. "Nějaký psaní" jsem, s trochou alibismu, odkládala. Vždyť já vlastně nemám potřebné podklady. No, ale že bych si o ně řekla, to ne...

Plán na víkend. Nejvyšší čas se mu věnovat. Došlo mi, že pokud nechci víkend bez dětí promarnit a využít ho, chtělo by to nezapomenout nic, čemu bych měla věnovat svou pozornost. Je nejvyšší čas připravit si alespoň nástřel...
Šmarjá, to bude zas na pět stránek a pak si budu asi rvát vlasy, jak to nestíhám. Takže klídek, dej si taky jednou realistický plán. Zítra to dotáhnu, vytvořím bloky, a hlavně nezapomenot na pár hodin spánku, protože si chci sobotní seminář maximálně užít....

Retro 13-09-2014 Mandaly se mi podařilo nahrát za celý uplynulý měsíc třikrát, ale bohužel jen po 5-7kusech, takže pokrok není tak velký, ale musím říct, že furt lepší něco než nic. Slabá útěcha. Ale na víkendovém to-do mám připsaný řádek. Dodrž to, prosím!

P.S.: Výzva ovoce a zelenina - skoro splněno :-) došla jablka, takže jsem měla jen dvě a žádnou zeleninu!!! Tssssc

Žádné komentáře:

Okomentovat

Místo pro Váš názor ;-)