21. října 2014

Třistapětašedesát 040

Sama štítkuju. Jasně, jsem zas v čokoládě a jsem tu úúúúplně sama. A zase nejím. Vážně zvláštní. Nesnídám, nesvačím, obědvám až potom a nic nepiju. Prostě jsem tak zaujatá, že mne nic z toho nenapadne. Jen lepím jeden štítek za druhým a nasávám vůni čokolády. Hih.

Rozlítaný den. Co se to dnes děje? Nezapla jsem celý den počítač. Jen notebook kvůli skype. A večer kvůli napsání článku. To je divný. Ale taky se to dá, jasně, jen je to neobvyklý. No a taky proto, že chlapeček mi v domnění, že něčeho dosáhne, "zabavil" klíček od PC. Vůbec je nějak drzej poslední dobou a snaží se věci vynucovat a vyhrožuje siláckýma řečma. Nebaví mne. No, každopádně klíček jsem mu vychmátla a on ho večer se slzami v očích hledal. Marně. A já měla klid, chach.

Zběsile prší. A mne se chce spát. A tak mám dojem, že to zabalím. Článek dopsaný a ostatní nemá smysl začínat. Už jen večerní rituál - umýt a vyčistit zuby, zadřepovat, nakreslit mandalu, udělat zápis do deníčku a vyložit karty... a spát. Dobrou.


P.S.: Výzva ovoce a zelenina - splněno :-) a k tomu nekompromisně půlka čokolády, chjo :-/

Žádné komentáře:

Okomentovat

Místo pro Váš názor ;-)