28. září 2014

Třistapětašedesát 017

Ranní stránky. Možná bych to neměla psát, abych to nezakřikla, ale dneska jsem to prostě udělala všechno jinak. Vstala jsem, umyla se, udělala si zdravou ovocnou snídani a teplou vodu a než jsem zapnula počítač, vzala jsem sešit, ve kterém jsem už před 4 lety začala ranní stránky a popsala další list. A chci věřit, že nebyl poslední.
Bylo by vážně tak těžké vstát o 10 minut dřív, abych mohla popsat zítra, a kdykoliv potom, další list? Bylo, nebo mi na sobě záleží?

Nadšená. Z toho co teď dělám. Z toho co vzniká. Z toho čemu se věnuju. Je to inspirativní. Ano, je to milionový. Je to úžasný a jsem opravdu ráda, že se alespoň část toho, co dělám týká jen a pouze mne a že tyhle okamžiky rostou. Pomalu a nenápadně. A nevím proč, možná to sluníčko, nebo nadbytek cukru v krvi, nebo kofein z dopolední kávy, ale dostala jsem nějak další chuť do cvičení, psaní a tvoření.
Asi mám hafec času. Jasně, že jo! Mám přesně tolik času, kolik si ho vytvořím. Kdy to konečně plně pochopím a začnu s tím operovat jako s hotovou věcí?

Odmítla jsem práci. A nebyla by špatně zaplacená. Odmítla jsem dobře placenou práci. Vím, že nemám teď čas. Neřekla jsem ANO a pak se uštvala k smrti - nebo minimálně vyčerpáním. Řekla jsem NE a neskutečně mne to osvobodilo. Řekla jsem NE, abych mohla dodělat, co mám rozdělané, na čem teď pracuji a v čem mi teď visí srdíčko. Právě proto jsem řekla NE, protože si chci zachovat fokus tím správným směrem a chci dotáhnout na 200% věci, které cítím hluboko v sobě, že tohle je to moje, kde jsem fakt the best.
Mám ze sebe radost. Mám radost z hrdého NE, které mi sklouzlo ze rtů úplně samo.
Fíha, fakt se něco změnilo.

Jak jednou začnete růst, nic vás nezastaví. Jak jednou začnete posouvat laťku, i okolí časem začne očekávat, že je to vaše norma. Zlepšovat se každým okamžikem se stane běžnou součástí vašeho života. Prostě o tom pak nepřemýšlíte a pokud ano, tak jen v souvislosti s tím, jak to udělat maximálně efektivně, případně jak to změnit tak, aby to mělo potřebný efekt, sílu či styl. V téhle fázi ještě nejsem, ale začínám si uvědomovat, jak mne baví na sobě pracovat a mám neskutečné potěšení z posouvání svých hranic. Tak jen houšť a větší kapky {mrknutí}


Žádné komentáře:

Okomentovat

Místo pro Váš názor ;-)