27. září 2014

Třistapětašedesát 016

Vyspala jsem se do růžova. Šla jsem spát včera, ano, včera, což už jsem dloooouho neudělala a spala jsem určitě 8 hodin v kuse. Dodávám, že ráda. Ráno jsem se ovšem probudila s totálně ucpaným nosem a zalepenýma očima. Ale co, hlavně že jsem konečně odpočatá a cítím se po ránu líp než za posledních 10 dní ;-)

Píšu. Píšu. Píšu. Vlastně mezi tím psaním se trápím co psát, jak psát a jak zlepšit to, co jsem už napsala. A pokud zas chytnu slinu, a že je to někdy bolestné čekání, tak zas píšu, škrtám, píšu a hloubám. Vracím se v textu a zas nový dělám. Přehazuju, přepisuju, dopisuju, škrtám.
Uuuuf. Miluju psaní.

Uklidila jsem ve sklepě. Řekla jsem si, že mi už z toho psaní trochu hrabe a že by mi prospělo odejít od PC a udělat něco užitečného na jiném poli než pracovním. A tak jsem se sebrala a řekla si, že si dám hodinu úklidu ve sklepě. Nakonec jsem to prodloužila na hodinu a půl, abych to dotáhla, ale je to. Probrala jsem co tam bylo. Co tam nepatří je připraveno do popelnic, něco musí do kontejneru a to ostatní jsem tam šikovně přeskládala, takže se tam dá zase tak trochu tančit. Kankán tak akorát {smích}
Vrcholem mého činu bylo zametání, což nebyl úplně dobrý nápad, hodně to prášilo, ale ten celkový dojem za to stál. Jak jinak.

Hrála jsem si s obrázky. Nějak jsem měla potřebu udělat ještě neco trochu jinak kreativního. Toho psaní bylo přece jen trochu moc. Moc i na mne, a to už je co říct. Tak jsem si hrála a připravila nějaké obrázkové posty na "náš FB". Vycházela jsem z toho, co už bylo, takže věřím, že to je supr. Podle mýho rozhodně!
A to je důležitý, tedy hned po názoru dalších desetitisíc čtenářů, kteří to buď ocení, nebo neocení. Zjistím to brzy.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Místo pro Váš názor ;-)