18. září 2014

Třistapětašedesát 007

Ptal se na cestu a já mu neporadila. Prostě jsem nemohla najít potřebný údaj, kulantně řečeno. Cestou ze školy mne zastavil englishman s dotazem, kde je sv.Bartoloměj. Ale ať jsem přemýšlela, jak jsem přemýšlela, a že to po ránu byla docela fuška, nic jsem nevymyslela. Ty jo, to se mi stalo prvně. Vždycky jsem věděla a dokonce jsem byla schopna se svoji omezenou slovní zásobou je snad i odeslat na správné místo. Teď bych ráda poradila, tak jako vždy lámanou angličtinou na základě několika jasných povelů a číselných údajů, ale zmohla jsem se jen na "I am sorry, I dont´t know."
Jo, to je tak, když potkáte rodilýho pražana. Tragedie ;-)

Krysa. Sakra. Ta mrcha vypasená běhá klidně po zahradě. Možná, že už pár dní. A já už si myslela, že mi hrabe z podzimu. Kdepak. Bůhví jak to s těmi všemi "lístky" bylo. Dneska se sama prozradila. Běhala tam jak šílená, až nakonec neodolala a udělala promenádu po obrubníku. Fíha, co s ní! A co když to byl potkan?

Zbožňuju, když můj nápad padne na úrodnou půdu. Když někoho oslovím na spolupráci a on je upřímně nadšený a jde do toho. Navíc, když oba víme, že je to přínosné a má to dopad na spousty dalších lidí, hlavně žen, tak to nejen těší, ale opravdu to povznáší. A proto dělám to co dělám, protože je to supr.

Ani jsem se nepochlubila, ale inspirována jsem dětem zřídila weby. Zatím je to jen o tom, že mají koupenou doménu, ale maj jí. U tý cácorky to možná bude problém, pokud se pak nějak bláhově rozhodne vdát, ale to se dá taky pošéfovat. Jméno si měnit nemusí, nebo taky existuje něco jako přesměrování, že jo. Ale proč řeším to, co bude (a vlastně možná nebude) za 20 let? Netuším ;-)

Ach jo, štve mne youtube, nechce mi automaticky přehrávat album. Jsem rozladěna. Není to jak očekávám, hmmm, takže tu mám ticho a různě si klikám na písničky, když mi to docvakne. Ale vyrušuje to. Proč?
Asi už se jim zdá divný, že si jedno a totéž album poslouchám celý den už 14 dní. Ale vždyť jim to může být fuk, ne ;-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Místo pro Váš názor ;-)